П`ятниця, 19.04.2024, 10:54
Москалик Тетяна Олександрівна, директор Кременчуцького колегіуму №25
Вітаю Вас Гість



Майбутнє колегіуму - Форум
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Запитання від учителів » Запитання до директора колегіуму №25 » Майбутнє колегіуму (Майбутнє колегіуму)
Майбутнє колегіуму
kollegium25Дата: Понеділок, 20.01.2014, 20:59 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Майбутнє колегіуму
 
Заступник_Круглова_ТАДата: Понеділок, 20.01.2014, 20:59 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Тетяно Олександрівно, у чому, на Ваш погляд, майбутнє колегіуму?-Дякую за відповідь.
 
kollegium25Дата: Понеділок, 20.01.2014, 21:02 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата Заступник_Круглова_ТА ()
Тетяно Олександрівно, у чому, на Ваш погляд, майбутнє колегіуму?-Дякую за відповідь.


Управління Школою майбутнього має бути орієнтоване на:
- вироблення й реалізація якісно нової, особистісно й компетентнісно орієнтованої освітньої системи на основі збереження і підтримки індивідуальності дитини;
- створення середовища, яке стимулює активність дитини, що організована залежно від вікової й особистісної специфіки її розвитку;
- інтенсивне включення в освітній процес школи можливостей додаткової освіти;
- створення умов і механізмів у школі для виникнення дитячих громадських організацій та учнівського самоврядування;
- створення умов для свідомого вибору кожним учнем своєї освітньої траєкторії.
Шляхи реалізації:
1.Запровадження в систему роботи школи компетентнісного навчання, яке спрямоване на формування знань , умінь і навичок учнів, на допомогу учню у визначенні життєвої стратегії.
2.Запровадження концептуальних ідей про розвиток і саморозвиток особистості, здатної до само творення:
Формування школи життєвої компетентності в колегіумі № 25 :
1. Формування компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу.
2. Гуманізація навчально- виховного процесу
3.Основні принципи:
-принцип діяльнісного і практичного спрямування системи навчання і виховання учнів.
-принцип відкритості.
- принцип демократизації укладу шкільного життя.
-принцип інтеграції у світову систему.
-принцип саморозвитку та самоорганізації особистості, гнучкості організаційних форм.
А школа майбутнього - це заклад освіти, який системно експериментує соціально-значущі, освітні нововведення в навчально-виховний процес та забезпечує їх впровадження. Тому можна констатувати, що розвиток школи в контексті педагогіки життєтворчості особистості - це шлях до Школи майбутнього.
 
Форум » Запитання від учителів » Запитання до директора колегіуму №25 » Майбутнє колегіуму (Майбутнє колегіуму)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024 | Створити безкоштовний сайт на uCoz