Четвер, 23.11.2017, 06:31
Москалик Тетяна Олександрівна, директор Кременчуцького колегіуму №25
Вітаю Вас Гість



Каталог файлів
Головна » Файли » Статті

Використання різноманітних вправ під час вивчення лексики
[ Викачати з сервера (227.0Kb) ] 18.11.2013, 14:34

Використання різноманітних вправ під час вивчення лексики  на уроках англійської

мови як засіб розвитку творчих здібностей учнів

ВСТУП

 

В умовах демократизації в Україні всіх сфер суспільного життя для формування якісно нової системи освіти особливу увагу слід приділяти змістові та методиці, яка формує світогляд, вміння самостійно вчитися та критично мислити, здатності до самопізнання та самореалізації особистості.

Сучасні методи орієнтовані на активну взаємодію учня з учителем та учнів між собою, самостійне і спільне прийняття рішень, що має бути вирішальною передумовою їх громадянської активності в майбутньому. Тому пріоритетну роль в освіті мають активні та інтерактивні методи та інноваційні технології, що стимулюють творчість, ініціативу, самостійне мислення, спрямовані на розвиток особистості учня. Вчитель стає одним з тих, хто допомагає вчитися, організовує і стимулює навчальний процес.

Головна мета роботи з учнями – створення оптимальних умов для вияву обдарованості й талантів дітей, формування гуманної особистості та створення умов для вільного  формування власної світоглядної позиції. Вчитель на уроці повинен створити умови для оволодіння англійської мовою, використання всіх її багатств і засобів у мовній практиці.

Знання іноземної мови асоціюється зі знанням слів, у той час як володіння мовою з лексичними навичками, які саме й забезпечують функціонування лексики у спілкуванні. Отже, лексичні навички слід розглядати як найважливіший і невід’ємний компонент змісту навчання іноземної мови, а їх формування саме і є метою навчання лексичного матеріалу.

Лексичний аспект спілкування має певні особливості,які полегшують його засвоєння, і такі, що його утрудняють. До перших належить  зв’язок лексики зі змістом комунікації, на що спрямована увага комунікантів. Це сприяє концентрації їх уваги і врешті-решт – засвоєнню. До других належить практично невичерпний запас лексики будь-якої західноєвропейської мови, а також великі труднощі засвоєння іншомовної лексики, що пов’язані з формою слова(звуковою, графічною, граматичною), його значенням, характером сполучуваності з іншими словами, вживанням слів, а також розходженням зі словами рідної мови.

«Без граматики можна сказати дуже мало, без лексики – нічого». Ці слова лінгвіста Девіза Уілкінса найкраще відображають важливість навчання лексичного матеріалу.

Категорія: Статті | Додав: noskin
Переглядів: 261 | Завантажень: 1279 | Рейтинг: 5.0/6
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Категорії розділу

Мої файли [0]
Корисні посилання [10]
Посилання на сайти з матеріалами для вивчення англійської мови
Презентації [11]
Презентації на допомогу вчителю англійької мови
Статті [1]
Корисні статті для вчителя англійської мови
Copyright MyCorp © 2017 | Створити безкоштовний сайт на uCoz