Цитата Заступник_Круглова_ТА (
)
Тетяно Олександрівно, у чому, на Ваш погляд, майбутнє колегіуму?-Дякую за відповідь.
Управління Школою майбутнього має бути орієнтоване на:
- вироблення й реалізація якісно нової, особистісно й компетентнісно орієнтованої освітньої системи на основі збереження і підтримки індивідуальності дитини;
- створення середовища, яке стимулює активність дитини, що організована залежно від вікової й особистісної специфіки її розвитку;
- інтенсивне включення в освітній процес школи можливостей додаткової освіти;
- створення умов і механізмів у школі для виникнення дитячих громадських організацій та учнівського самоврядування;
- створення умов для свідомого вибору кожним учнем своєї освітньої траєкторії.
Шляхи реалізації:
1.Запровадження в систему роботи школи компетентнісного навчання, яке спрямоване на формування знань , умінь і навичок учнів, на допомогу учню у визначенні життєвої стратегії.
2.Запровадження концептуальних ідей про розвиток і саморозвиток особистості, здатної до само творення:
Формування школи життєвої компетентності в колегіумі № 25 :
1. Формування компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу.
2. Гуманізація навчально- виховного процесу
3.Основні принципи:
-принцип діяльнісного і практичного спрямування системи навчання і виховання учнів.
-принцип відкритості.
- принцип демократизації укладу шкільного життя.
-принцип інтеграції у світову систему.
-принцип саморозвитку та самоорганізації особистості, гнучкості організаційних форм.
А школа майбутнього - це заклад освіти, який системно експериментує соціально-значущі, освітні нововведення в навчально-виховний процес та забезпечує їх впровадження. Тому можна констатувати, що розвиток школи в контексті педагогіки життєтворчості особистості - це шлях до Школи майбутнього.